Reklamace a vrácení zboží – Reklamační řád

Provozovatelem internetového obchodu www.beautyskin.cz je Jaroslava Rabiňáková, V Olšinách 144, 251 65 Zvánovice, tel.: 774 118 041, IČ: 754 465 45

Reklamační řád

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (v platném znění), a zákonem č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele (v platném znění) upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky kupujícím (spotřebitelem). Na kupujícího-podnikatele se vztahuje ustanovení zákona č. 513/1991 Sb.

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době, nebo na případy rozporu s kupní smlouvou.

ZÁRUČNÍ DOBA

Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců, která běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.

Záruční doba může být kratší/delší v závislosti na datu spotřeby zboží uvedeném na jeho obalu. Záruční doba zboží je pak omezena jeho datem spotřeby.

Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením
  • zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.


NÁROK NA UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Zákazník je povinen zboží ihned po převzetí prohlédnout a případné zjištěné vady a poškození neprodleně nahlásit prodávajícímu.

Zákazník má právo uplatnit reklamaci na zboží, které má vady a bylo zakoupené u Prodávajícího. Za vadu zboží nelze považovat takovou změnu zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávného používání, skladování či nesprávného zásahu. Zákazník je při reklamaci povinen se prokázat předložením dokladu o koupi zboží-faktury.


ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Zákazník uplatňuje reklamaci osobně, telefonicky, e-mailem, popřípadě poštou. Reklamačního formulář stáhnete zde
Kontaktní e-mail: info@beautyskin.cz

Kontaktní telefon: +420 774 118 041



Kontaktní adres, kde je možné uplatňovat reklamaci:

Jaroslava Rabiňáková, V Olšinách 144, 251 65 Zvánovice (provozovna )

Reklamované zboží je nutné doručit na adresu prodávajícího, spolu s kopií nákupního/prodejního dokladu společně s vyplněným reklamačním protokolem nebo krátkým průvodním dopisem, nedohodne-li se kupující s pověřeným pracovníkem prodávajícího jinak. V krajním případě lze uvést číslo objednávky zboží, kdy může doklad o zaplacení vyhledat sám prodávající. Není to však jeho povinností.

Zboží zpět zaslané na dobírku nebude přijato.

Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje (jméno, telefon, e-mail, adresa). I v rámci reklamačního procesu se řídíme pravidly GDPR a chráníme vaše osobní údaje.


4. PRŮBĚH A ŘEŠENÍ REKLAMACE

Prodávající vyřídí reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů ode dne přijetí reklamace. O vyřízení reklamace bude zákazník informován tak, že mu bude vystaveno potvrzení o vyřízení reklamace, v němž je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zákazníkovi zasláno na e-mail, nebo zasláno poštou.

V případě, že prodejce nestihne vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů, má zákazník okamžitý nárok na nový produkt nebo na vrácení peněz.

V případě oprávněné reklamace, jejíž součástí bylo doručení reklamovaného zboží, má zákazník nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Takovou náhradu však musí zákazník uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, a to předložením dokladu o úhradě jím vynaložených nákladů za úhradu zboží. Prodávající v tomto smyslu preferuje dohodu se zákazníkem. K náhradě nákladů dojde bezhotovostně na bankovní účet, který zákazník pro tyto účely uvede.

Pokud zákazník není s vyřízením reklamace spokojený, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, může se s řešením sporu obrátit na ČOI.


5. KDY NELZE REKLAMOVAT

Zboží nelze reklamovat v těchto případech:

  • použité kosmetické přípravky bez zjevné závady
  • zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu
  • vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením
  • vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením
  • zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

Formulář Odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde
Tento reklamační řád je platný od 12. 3. 2025.

BEAUTYSKIN
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.